Az < eltakarító (c) 2022 > vállalkozás árképzési megoldásai

Cégünk kiemelkedő, esetenként extrém takarító szolgáltatásokat nyújt elsősorban  Budapesten és annak 30 km-es vonzáskörzetében. Büszkék vagyunk arra, hogy minden megrendelőnk számára ingyenes kiszállást és helyszíni felmérést tudunk  biztosítani ebben a régióban. Amennyiben a takarítási helyszín ezen távolságon kívül esik, egyedi megállapodás szükséges a további költségekről, amelyet rugalmasan, ügyfeleink igényeinek figyelembevételével határozunk meg. Ezek a költségek – a teljesség igénye nélkül – :


  • km-díjak, amelyek a mindenkori NAV-által meghatározott üzemanyag díjakból tevődik össze,
  • ha 1 nap alatt nem elvégezhető a feladat, annak volumene miatt, akkor adott esetben szállásköltség felmerülhet
  • bármi más, alap portfólióban nem megtalálható, extrém kérés is járhat nem várt költséggel ,de ez mind megállapodás kérdése, amelytől nem szoktunk eltérni!

Árképzési Szempontok

Az áraink meghatározásánál több lényeges tényezőt veszünk figyelembe:

  1. Elszállítandó hulladék mennyisége: Ez az egyik legfontosabb szempont, hiszen nem mindegy, hogy kisebb zsákos hulladék, nagyméretű bútorok, vagy vegyes építési törmelék eltávolítása szükséges. Az árainkat minden esetben a pontos mennyiség és típus alapján kalkuláljuk.

  2. Konténerek száma: A nagyobb volumenű munkák esetén különös figyelmet fordítunk a konténerigények pontos meghatározására. Mivel a konténerek darabszáma és mérete jelentős hatással van a költségekre, minden esetben egyeztetünk ügyfeleinkkel a legoptimálisabb megoldás érdekében.

  3. Felhasznált anyagok: Takarítás során gyakran van szükség speciális tisztítószerekre, eszközökre vagy adott esetben fertőtlenítő anyagokra. Ezek költsége szintén az adott feladat sajátosságaitól függ, amit előzetesen felmérünk és a végleges árajánlatban feltüntetünk.

Engedélyek és Adminisztráció

Minden szükséges engedély beszerzését vállaljuk, legyen szó hulladékszállítási, építési törmelék elszállítási, vagy bármilyen más szükséges dokumentációról. Ezzel garantáljuk, hogy ügyfeleinknek semmilyen plusz adminisztrációs terhet nem kell vállalniuk. Az engedélyeztetési költségek a végső elszámolásban jelennek meg, így ügyfeleink pontos képet kapnak a ráfordításokról.

Átlátható és Rugalmas Elszámolás

A munkavégzést követően részletes elszámolást készítünk, amely tartalmazza az összes felmerült költséget, így ügyfeleink mindig tudják, miért fizetnek. Fontos számunkra a teljes átláthatóság, ezért a helyszíni felmérés alkalmával minden részletet egyeztetünk, és ennek alapján állítjuk össze a személyre szabott árajánlatot.

Ingyenes Konzultáció és Személyre Szabott Ajánlat

Ha szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot! Budapest és 30 km-es körzetén belül ingyenes konzultáció keretében mérjük fel az igényeket és a munka nagyságát. Az ettől eltérő távolságok esetén szintén készséggel állunk rendelkezésére, egyedi egyeztetés alapján.

Bízza ránk ezt a feladatot, és mi garantáljuk, hogy gyors, precíz, és teljes körű szolgáltatásban részesül ezekben az Ön számára minden bizonnyal nagyon nehéz időszakban! Forduljon hozzánk bizalommal!